• Тел : 011/ 7292-331
  • Радно време : 06:00 - 18:00
  • Адреса : Прерадовићева 2a, 11000 Београд
221.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

У оквиру тема "Пролеће", "Весници пролећа", 8.март, вежбали смо фину моторику, координацију горњих екстремитета, учили смо боје, вежбали тактилну дискриминацију..
Са другарима у двористу вртића Бисери вежбали смо координацију покрета, успостављали интеракцију, уочавали промене у окружењу зима-пролеће ...

207.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

Васпитачи и деца вртића "Бисери" уживали су на снегу, правили Снешка Белића и певали му песмицу...

Предлажу нам и лепу и занимљиву игру "Лавиринт". Циљ је препознавање и именовање облика и основних боја.                                 

 ЛАВИРИНТ

ТЕХНИЧКЕ КАРАТЕРИСТИКЕ:

*табла за лавиринт

*картице са низом од геометријских облика

*жетони

 ЦИЉЕВИ:

*именовање геометријских облика

*утврђивање боја

*развој пажње и опажања

ТОК ИГРЕ:

У игри учествује два играча. Један играч "чита" са картице задати пут (нпр. плави троугао,

жути квадрат, зелени круг,…), а други играч прати његова упутства и ређа жетоне

по лавиринту и на тај начин помажу Вини Пуу да дође.до Праслина.

ВАРИЈАНТЕ за старије узрастее:

*могу се убацити и други геометријски облици

*могу се додати и бројеви…

191.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

Игра:"Распевана жабица"

Циљ игре:препознавање и именовање броја, инструмента , бројање, спеловање, пантомима, фина моторика;

Потребан је папир квадратног облика и савијати оригами техником, направити "жабицу", нацртати симболе, бројеве и инструменте;

Начин игре: 1.Изабрати број и бројањем отварати жабицу палцем и кажипрстом обе руке;

2.Изабрати симбол, деца старијег узраста спелују симболе, млађи само изаберу ;

3.Открити скривени инструмент и показати пантомимом, остали погађају који је то инструмент.

Апликације се могу мењати у зависности од теме.

167.png

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

 1) „ У сусрет пролећу“

Деца кроз ову активност уче боје , ликовно се изражавају, вежбају фину моторику , мишиће шаке , визуомоторну координацију и перцепцију  око рука. Потребан материјал: папир А4 формат , темпере, виљушке за отисак, разне макароне којима се праве лептирићи.

2) „Стонога“

Деца коришћењем пластелина попуњавају  шаблон  Стоноге, уче боје овладавају текстуром , вежбају фину моторику , јачају мишиће шаке .

Овом активношћу поспешујемо тонус мишића шаке код деце гљечењем пластелина и прављењем форме и облика лоптице , побољшавамо концентрацију , перцепцији и визуомоторну координацију око рука.Такође учимо основне појмове броја .

3) Графомоторичке активности

Графомоторику вежбамо попуњавањем шаблона, допуљавањем шаблона. Уз графомоторику, вежбамо и  пажњу, перцепцију и визуомоторну координацију.

151.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

  

145.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

1) Игра "Ко ће пре до врха"

Ову друштвену игру,  лако можете направити у кућним условима. Осим добре забаве за целу породицу, на занимљив начин, помаже деци да усвоје цифре и бројање, развију пажњу, стрпљење и поштовање правила игре уз физичку активност. 

2) Игра: „Зеко зекане“

Циљ игре: Подстицање мисаоних процеса увиђања, анализе симбола, пребројавање тачкица на коцкици и поља на лавиринту.

Задаци игре за дете:

- активност манипулације предметима (фигуре, коцкица за бацање),

- подстицање именовања симбола на пољу лавиринта и његово значење,

-подстицање бројања тачкица на коцкици до броја 6 и пребројавање исто толико поља на лавиринту.

Упутство за игру: На папиру формата блока број 5 нацртати лавиринт „Пут зеке до велике шаргарепе“. На неким празним пољима нацртајте шаргарепу, корпица са јајима, чуваркућа и траву који ће бити симболи у игри (могу и неки други симболи по избору родитеља и деце). Детету дајте да обоји симболе (основним и изведеним бојама).

Игру могу играти 2-4играча. Уколико станете на шаргарепу фигура треба да иде два поља унапред, трава – два поља уназад, чуваркућа – играј још једном, корпа са јајима-одмор, прескаче се једно бацање. Потребне су фигурице или жетони, коцкица за бацање и игра може да почне.

Начин игре: Први играч баца коцкицу, броји тачкице, именује број и пребројава исто толико поља на лавиринту. Уколико играч стане на неко поље са симболом (шаргарепе, трава, чуваркућа, корпица са јајима) треба да именује предмет, прочита из упутства значење и уради налог на лавиринту. Игру наставља други играч. Победник је онај ко први стигне до зекине велике шаргарепе.

 

119.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

Направите заједно вашу игру памћења:

"ПРОНАЂИ  ИСТО ЈАЈЕ"

Упутство:

На картону исцртајте 10 парова шарених јаја, деци дајте боје (основне и изведене) да их обоје, маказе да исеку картице и игра може да почне.

Циљ игре:

Играчи треба да пронађу и издвоје картице са истим јајима уз именовање боја на њима.

Начин игре:

Промесати и сложити картице (4*5) тако да се слике не виде. Први играч бира две картице, отвара их и, ако нису пар, враћа на исто место. Игру наставља други играч, све док неко, памтећи места картица, не пронађе пар,тада има право још једном да игра. Победник је онај ко сакупи више парова.

 

113.jpg

ВРТИЋ "БИСЕРИ"

Јутрос нешто тако мислим

Како облак да дохватим

И цвет неки да уберем,

И на дрво да се верем,

А ја само људи моји

По сто пута руке перем.

 

Јутрос нешто тако мислим

Да поправим птици гнездо

Ал' за то ми треба пруће!

Кажем мами, хајде са мном

Ал' одзвања непрестано

Останите сви код куће.

 

Јутрос нешто тако мислим

Док кроз прозор гледам дрво,

Видим једну згодну грану,

Да исплетем венчић лутки...

Опет неко проговара:

Остани у своме стану!

Страх ме неки обузео,

Да л­’ ће бити исте бубе, исти лептир, иста башта ...

Само да ми од зидова не нестане трајно машта

Ко посади ново жбуње, ново цвеће?

Јел се ово људи моји сада броји у пролеће?

 

Вајам глину, сликам, цепкам.

Цртам овцу, козу, краву

Онда једем, мало дремкам

Ал хоћу да пипнем траву!!!

 

Све у свему, народићу, соколићу Обилићу,

Бићеш јунак и без пушке

И без сабље Димискије

Буди кући, све ће проћи.

Ја ти рекох најпростије.

             вртић Бисери; васпитач Светлана Миловић